Saturday, December 8, 2007

Ostupall hoopis

Okei, kirjutan kunagi muul ajal sellest imelikust artiklist zoofiilia kohta. Aga seest kirjutan ma sellest ostupallist, mille põrgatas mulle sunniviisiliselt Mari:D

Minu hea ost: Minu hea ost, oli Manhattan Perfect Teint. Mis oli tõepoolest lihtsalt ülihea puuder. Suutis isegi minu näolapi kaugelt kaunina tunduma panna. Ja kattis hästi kõik asjad, mis iganes näkku juhtusid tulema. Isegi selle õudsa sinika, mis mu vend tekitas mulle kogemata mänguautoga näkku visates.t_6336183.jpg

Halb ost: Kuulub samasse Manhattani tootegruppi. Seekord siis Manhattan compact cream make up. Esiteks ostsin ma ta lolli peaga, kui mul sai otsa see Perfect Teint. Oma IQ-ga mis on umbes kuue kandis, arvasin ma naiivselt et see on sama puuder, ainult mustas karbis. Sügavamatele inimestele või nii.. Igatahes avasin ma puudri, ja see nägi välja nagu tavaline karp puudrit, mis on kuus aastat vees olnud. See puuder oli rabe, seda ei saanud sealt hästi kätte, ja jäi nahal väga võlts. Nüüd kasutan ma teda vahel harva peitepulgana, kui natukene näpu otsa panna, pole nii hullugi..manhattan_compact_cream_make_up__213959.jpg

Edasi sunnin ma kirjutama Liisi ,

Teist Liisi, ja Laurat, ja Mammut

No comments:

Post a Comment