Sunday, August 26, 2007

10 asja, mis sulle meeldivad:
1. Sillu
2. Blogimine.
3. Lugemine.
4. Koolis olemine
5. Mitte koolis olemine
6. Tööl olemine
7. Mitte tööl olemine
8. Magamine.
9. Naermine
10. Suitsetamine.

3 asja, mis sind õnnelikuks teevad:
1. Sillu
2. Sõpsid
3. Naermine

3 asja, mis sind vihastavad:
1. Lastepeksmine.
2. Võhikud.
3. Ebaõiglus.

10 asja, mida vihkad:
1. Lastepeksu:(
2. Pidev unetus
3. Loomapiinamine.
4. Päheõppimine
5. Kui keegi minuga ei nõustu
6. Moraalilugemine.
7. Kui keegi alatu nõustub
8. Lauslollus
9. Kui ma midagi ei mõista
10. Võltslikkust.

3 fakti oma nime kohta:
1. Noh, seda ei kirjutata sidekriipsuga, ega ühe N-iga
2. Hääldusel on rõhk Ann-il. Mitte Maril.
3. Kui mu nimi poleks Mariann, siis oleks see Sale

5 fakti enda kohta:
1. Ma olen koguaeg rõõmus
2. Ma olen üliemotsionaalne
3. Mulle ei meeldi, et keegi teaks kui mul halb on
4. Ma õpin liiga vähe
5. Ma luwwin Sillut

2 asja, mida eeldad-ootad:
1. Ootan et ma saaks Silluga abielluda 8-)... mul tõesti poleks selle vastu midagi
2. Eeldan et ma saan prantsa korda

No comments:

Post a Comment