Sunday, June 10, 2007

hellushoog


Ma kohe ei teagi millest on tingitud mu hellushoog. Aga ma niiiii igatsen Silverit. Olenemata faktist, et ta lahkus minupoolt mingi kaks tundi tagasi, aga ma igatsen teda niii väga. Ja see teeb mind kurvaks, et kui ma ära lähen, siis olgugi see peaaegu vaid kaks nädalat, see on ikkagi niii kaua. Ja ma ei tea kas mu kõnekaart laseb mul Prantsusmaal temaga rääkida:O? Oh juudas, kuidas on see võimalik, et nagu, ta on üks inimene, ja temas on miljon asja mida armastada, ja võibolla mõni, mida äärmisel juhul veits mitte sallida.

Armastusväärsed asjad:
  • Ta niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nunnud põselohud
  • Ta naeratus
  • Kuidas ta vahest naerab hästi hüsteeriliselt
  • Kuidas ta on alati minuga
  • Kui me kõnnime, ja hakkame millegi üle vaidlema, kuidas ta siis seisatab ja ütleb uuesti, rõhutatult oma arvamuse
  • Kuidas ta ütleb mulle : Mallu sa oled NIIII lahe
  • Kuidas ta hoiab alati mu käest
  • Kuidas ta ütleb : tusiiiaaaaaa ( loe: tule siiiiiaaa )
  • Kuidas ta ütleb mulle, et ma olen vaimuhaige, kui ma virisen enda üle taas
  • Kuidas ta teeb kurba nägu, kui ma pahane olen
  • Kuidas ma saan temaga ennast nii vabalt tunda, et ma isegi ei vaevu enam ta digikast kõiki rõvedaid pilte endast ära kustutama, ja tegema midaiganes soovin. Tõesti nagu, ükskõik mida(;
  • Tema naljakus, ta lihtsalt ON nii naljakas
  • Kuidas ta talub mu meeeeeeeeeeletut armukadedust
  • Kuidas ta talub mu homost venda
  • Ta meeletu kenadus ja nunnudus ja muu ( ilus on poisi kohta imelik öelda, aga kui ei oleks, siis oleks ta ilus kaa )
  • Kuidas me oleme koos nii lapsikud, nii lapsikud
  • Ta ei otsi iial minuga tüli
  • Ta sobib minu iseloomule niii perfektselt
  • Ta nilbus
  • Ta kiisu
  • Ta ass
  • Ta jalad
  • Ta käed
  • Ta silmad
  • Ta suu
  • Ta kõht
  • Tema harjumus saata mulle iga õhtu headööd sms, see on alati nii nunnu:( Kuigi ma tavaliselt loen seda hommikuti alles, sest ma unustan või magan või ei märka:D
Ps. Siia vahele ütleks, et see on nii imelik, kuidas Donna magab silmad lahti vms. Siis ma vaatasin talle silma ja ta hakkas värisema. Midavittu nagu:D

Ma ei viitsi eelnevat listi täiendada, sest noh, kõik maailma head asjad pluss maailma parimad asjad korda 77 ja tõsta arv 76 korda kuupi, ei anna ikka seda mõõtu välja mis Sillu on. Mul on tõesti kahju, et ma olen ainuke inimene kes teda saab, in your face, hui on kahju:(

No comments:

Post a Comment