Thursday, May 3, 2007

what would you do, if you knew how much i wanted you


Eilne oli pöörfi,täpsustamata üldse,aga siiski oli. Muidu meeldib see pilt ka hullupööra:( Üldiselt meeldib mulle kõik, peale selle et ma pean tegema järgi prantsa, füsa ja venka:D aga see on nii pohhui, sest ma teen ka nad ära, ja mul on ikka sama hea olla. Praegu juhtus selline lugu, et ma jäin kell 7 õhtul magama ja ärkasin kell üks rahumeeli üles. Ja nüüd ma avastan, et kell 2 tuleb jube imelik sari tv-3 mest:O Vampiirid ja nõiad ja muud asjad:O AAA-AAA-AAA kardan. Muidu ma niiiiiiiiiii igatsen juba Sillut:( Hirmus, kui ma temakalt lahkun, siis ma jõuan heal juhul haaberstisse ilma et ma teda igatsema hakkaks.


A ma ei tea mis ma täna teen, kooli hui viitsin, kui Kiku ka ei lähe ja ma ei tea, Liisil on tänaseks paar plaani, mul on Sillule ka nii mõnigi plaan, kui ta ema vaid teda minukale lubab;)

No comments:

Post a Comment