Tuesday, April 3, 2007

notepad

Mu nett jamab niiväga, et ma tahaks surmata enda läpaka ja UUT tahan:( BRITAL ON TÄNA SÜNNA KAAA!!! MEEELDIB NIIVÄGAAA!!
Igatahes on üldse olnud
kõik hirmus lustlik ja prallelik. Alati on miskit teha peale õppimise:O Eile ütles ajaloo õpetaja, et ma ei või iial oma
jalga ajalukku tõsta:( täna ei saanudki, pidin kaks tundi klassijuhataja klassis olema:( Samal ajal oli 12.D-l tund ka:O
Suva, eile oli lahe, eile oli... mismpäev? esmaspäeeev jaaa, meedis. Käisin mingipäev Mirruga Britale kinki ka ostmas, see oli
pühapäev, MEELDIS see ka..


ühesõnaga ma peaks lõpetama sellise mõttetute " täna-tegin-seda" tüüpi bloogid, ja hakkama täiega diipi panema
teemadel

* miks inimesed on kummalised
* miks on olemas maitsega kondoomid, kui bj ajal keegi nagunii kondoomi ei kasuta
* miks kool imeb
* miks mu rott on üüratu
* miks inimesed on nii ebakindlad
* miks on silver nii horny
* miks on kiku nii horny
* miks läks kiku ema METSA elama
* miks ilmad läksid külmaks
* miks mu vennale meeldib paljas olla
* miks mu nett jamab
* miks ma tahaks end kooma juua
* miks ma tahan pralletada
* miks mu teetanusesüsti saanud käsi valutab
* miks ma nii valge olen
* miks mu rinnad ei kasva
* miks on noorus hukas
* miks viivad venelased pronkskuju juurde lilli

mind ajab see praegu NII närvi, et ma netti ei saa, mul tekkis üüratu tung lisada merje oma msni ja küsida talt sadamiljon
küsimust. Jeesus teab miks, ma olen imelik, ei heiduta eeritii.

OH JAAAA!!! MEEELDIB. Aga see küssa ka, et miks IGAS laguna beach'i osas lähevad kõik lahku? ALATI nagu. See on imelik:(
Ma ei lähe nevaeva silluga lahku ( välja arvatud siis kui me lähme:( ) tegelt kaa.Sillu on niiiii nunnnu ja pöörfi ja
nilbe ja naljakas. Kui ma pragan taga, siis tal tuleb maailma õnnetuim nägu pähe, ja kui ta kaua naerab siis ta häälitseb
naljakalt ja ta oskab kõhuga laineid teha ( Brits oskab kaa ) ja aeg-ajalt ROPSIB Sillu mu rõdult alla, ja kohati on ta
NIIIIIIIIIIIIIIIII nilbe. Täna röögatas " VICTORY FUCK" ja siis heitis voodile. Vahest ta läheb ära, kui ma magan:( aga siis
ka ta jätab nunnusid kirjasid.

"""okei ma jätan kirja ka siis ikka, läksin bussi peale,
tsau musi ja armastan ka kiiihhikh (L)(L)

nunnu oled kui sa magad""""

suva et ma olen nagu laip kui ma magan, võite tsekkida ka. www.fotki.com/sillukas
kuskil seal on, picc kus ma magan:(

Ma loodan et see on kogu maailmale arusaadav et ma räägin BLOOGIGA, sest telkust ei tule midagi ja kui tuleb siis ma ei tea seda
sest ma ei saa kava.ee'sse. RAAAISK. Nii laisk olen et ma ei saa tv kava tuua:D ok, kell on praegu 22. 28
ma lippan siis eemale ja teen teed ja võikut. HUUUJJJ. tegeltma ei söö enam iial sest mul on pekkis kõht:((
EI MEEELDI:(

HEADÖÖÖD ( ps, homme ööseks kiku manu )

No comments:

Post a Comment