Monday, March 5, 2007

flipsor

Jumala kummaline olen. Olin nii lustlik nii lustlik terve päeva, tulen koju. Tahaks KÕIK maha põletada ja mitte kunagi enam kellegagi rääkida. AAAH terve maailm on niii persses süsteemiga tõesõna! Mingi osad rõvetsevad meeletult, siis osad ei soovi muga rääkida kuigi ma seda niiväga tahan, osad räägivad muga rohkem kui ma tahan, osad saavad must nii valesti aru, osadest saan mina valesti aru, osad käituvad niii valesti, osad unustavad teha asju mida nad on lubanud ja osad panevad niizama seljataga teistele näkku, osad rääägivad teistest seljataga, raudselt minust kaa, osad on niii nõmedad et mine hullluuuks

Ja ma olen ise ka nii nõme, et ma mõtlen osadest niii halvasti, ainult sellepärast et ma lihtsalt TAHAN. Jaa, olen jeesus taevas ja mingi AA-AAA-AAAAAAAAA mul on alati õigus. NOT. Vitt, mul pole tegelt vist laiemas laastus KUNAGI õigus vist raisk. Lähen lihtsalt nii närvi, et on olemas kuhjaga nii palju asju, mida ma tahan. Vittttt, olen hull nartsissist vms, aga MIKS ei lähe asjad nii nagu mina tahan. Tegelt raha eest ei tea ka kuidas mina tahan.

Ma lihtsalt viimaselajal käitun NIIII lamedalt. Sillu suhtes just. Mingi muudkui vihastan ta peale teist päeva jutti. Aga mind ajab lihtsalt NII närvi, kuidas inimene ei suvatse mulle isegi KORD päevas helistada. Naiss. Vihkan ennast ja elu ja kogu MAAAAAAAAAAAAAAAIIIIILLLMAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Loodan et täna saan linnugripi ja olen homseks surnud

No comments:

Post a Comment