Friday, December 15, 2006

Mai viitsiks üldse bloogida, aga kuna Jon sundis, siis ma teen seda. Noh, olin koolis. Tegin kirjandi ja siis kekat. Sain viied asjad. Lippasin koju ja siis läksin Revalisse. Brita ja Joni ja Kikuga. Pralletasime, you can call me jackson. Igatahes. Nalja sai. Kiku vaidles alkopoe müüaga põlenud raha üle, mis talle pakuti ja üritas revalisse õllesid sisse smuugeldada, lõpuks pidin ikka mina seda tegema. Siis läks Brita tantsuvõistlustele ja mina ja Jon ja Kiku ja Arne baltasse müürile parme mängima. Kiku ronis kõrgele üles ja ei saanud alla. See oli niiii naljakas. Igatahes, läksin siisn Arnega nehatusse kuhu tuli ka Jürxxx, siis Sillumusi ka. Silluga läksime ees Hardo poole. Vaatasime familyguyd tead. Lõpuks tuli Matsa ja Jürgen ja Liisu ja Laura. Vaatsime notebook, keegi ei nutnud ja mina ütlesin kõik ette. Siis rummi jõin ja pralletasin Silluga. Siis liikusime Silluga äraa. Baltas oli ta klassijuhataja, kes arvab nüüd et Sillul on joodikust naine ja laps. Sillu on MUSI

ma tahan homset kiku sünnat

No comments:

Post a Comment