Monday, October 31, 2005

31 oktoober on.

Kõik on täitsa hea. Ma ei valeta, on jah:D

täna ärkasin kell 7.43. Mõtlesin et EI täna ma ei jää ESIMESEL päeval hiljaks:D
siis JOOKSIN kooli. See oli raske töö:D Esimene tund oli mata. Koolis oli üldse naljkas. Arutasime Liisiga noorepõlve asju. Masendavaim iga üldse on 12:D vähemalt meil oli. Siis me nägime välja õudsad jne:D:D Agajah. Muid nalju tegime ka. Piret ka. Rääkisin Piretile sellest kuidas me Marekupool punamütsikest lindistasime. Oh kui lõbus. Siis geoõpetaja võttis mult autokaardid ära sest me mängisime neid maarjaga;D agajah. see on tore mäng juu. Peale kooli tulin kojuu, siin jõin teed, olin äge. Siis läksin linna, sain Henriga kokku ja me läksime koos näiteringi. Ma olen nii kunn seal, maivõi:D GÜÜD!:D peale näiteringi tulin koju ja koristasin ja õppisin ja rääkisin Hendrikuga.

Ma polegi täna Liisuga rääkind! ma ei saa aru miks, a ta on övei ka.
mh.
ma nüüd nats tsillin ja siis minen maagama, et mitte homme kell 8 ärgata, eks.
headööd

( ma kuulan daidõut:D )

ps!
ma pole musklis:D haha

No comments:

Post a Comment